søndag den 6. februar 2011

stille søndagsregn..

-Troede lige, at nu var vi på toppen igen og weekenden derfor skulle bruges på havemøbler og en lille dukkeseng til Sille- der alt sammen skulle repereres, males..tapeseres osv..men..begge ligger vi brak og er nu sat i pencillin behandling...mon ikke sidste træk nok skal få endeligt gjort kål på det..
Er gået igang med oldemor syslerier..fine fine lyse lækre lapper..
Da min kære mor spurte hvad de skal bruges til svarede jeg...tja..udgangspunktet er altid et fint slumretæppe..og jo lige i takt med det jeg havde tænkt som forberedelse til alle de nye tiltag til sommerens taresseliv..nu må vi se..
<><><><><><>
<>
<><><><><><>
Der er kommet 7 nye til idag..
Mine forældre var forbi så jeg slap for at sende flagranken til min lille niece Ella men kunne i stedet få lov til at pakke den fint ind med en lille hilsen med..SKØNT! Fik også sendt en ny dejlig lun hue med men glemte desværre at tage et billede at den..det kan være hvis jeg er heldig at jeg får et af hende..-med huen på..det må vist være det der hedder en win win...I morgen går turen til stof og stil..bare for at lurer lidt..uha trænger til lidt nyt til kælderen..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...