lørdag den 29. juni 2013

gæt hvad jeg strikker på...




Nu kan det altså være nok...!
Hvad sker der lige for vores samfund?...hvad sker der for det frie liv?- hvad sker der for os mennesker?
Hvem er de der tror de skal bestemme det her? ...mener de måske faktisk har noget meget mere rigtigt og vigtigt at tage stilling til og få kigget ordentligt på...men det her...?

Gæt hvad jeg har kastet mig ud i med strikkepindende som sysleprojekt?....

Rigtigt..en af de her fine "Pat Hat" for retten til fri amning i DK!

Bevares ..selvfølgelig skal amning i det offentlige rum foregå diskret- ingen lufttøring her tak!- men hvor mange gør også lige det?...jeg mener ..er det ikke almindelig pli og medmenneskelig omsorg og hensyn tagning der bør være det gældende her?- dette´har da intet med lovstof at gøre?

Omen jeg ikke har børn i amme alder føler jeg med alle der lige pt. har, og som er taget lidt som "gidsler" i kampen, og det focus der så skævt er sat, blandt offentligheden - via politikkerne...

men kan da ikke både kæmpe for at så mange som muligt skal amme og så sammentidigt gøre det forbudt i offentligheden?...


Hvad tænker I?

Jeg stikker derud af- gør hvad jeg kan for at give det en opmærksomhed og laver en lille opskrift til de som lyster også at være med til oplysning om dette...


God aften til jer alle derude..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...