fredag den 1. april 2011

en fredag aftenstund

Åh du skønne dejlige weekend! endelig er du her...fredag aften , dyller i tosomhed, strinlys, drømme og en god film på dvdén.. Weekenden byder på lutter gode ting og oplevelser. Jeg skal til 40 års fødselsdag hos en kær venninde- alle skal medbringe en ret-jeg tænkte lyserød må der til- så jeg har en lakse/spinat tærte med med manchego ost og to fine lyserøde fødselsdagskager...eller det tænker jeg det bliver...lige nu står de og skal samle sig i køleskabet i håber om at husblassen samarbejder på bedste vis...krydser fingre...i skal nok få en følgeton.. -Et kæmpe spabad i haven står klar og kun sprudlende pigehygge og dejlige snakke venter forude..ydermere er det jo fantastisk at vejret byder på høj sol og 20 grader :O) lidt familietid bliver det også til, og et kig ned til vores lille nye nevø skal vi også. Mandag har Thomas og jeg taget en fridag- en kærestedag, med hygge og tosomhed for øjet og så selvfølgelig shopping..lidt nyt må det til :O) har tons af drømme og bevæger os også til det århusianske hvor vi kan få lov itl at "dimse" lidt ved tingene og ikke bare drømme om det herinde på nettet :O) Langeland kan meget men...storby puls er nu skønt at vende tlbage til i ny og næ.. Nyd weekenden i fulde drag! god weekend til alle jer derude Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...