søndag den 24. april 2011

igen... igen.. igen..


Sludder med igår..da var det jo bare lørdag..har lige indhentet endnu en fridag på den bekostning:O)
Idag er det søndag- idag er det påskedag- idag er der nogen der er heldige at få påskeæg og være på påskeæggeløb...


Jeg..
...jeg tror dagen idag skal være dagen hvor jeg endelig får malet de sidste havemøbler nr. to gang ,og får dem i aftenstunden ud på plads hvor de hører til..dagen idag skal beriges med en ledig stund ved symaskinen i solstriben...mon ikke den nye havebænk også skal have et slumretæppe?
dagen idag..skal jeg have samlet alle de mange mange fine blomsterbuketter i huset og lavet et par nye fine..
- og så må jeg da vist hellere også lige på en havevandring med kameraet...
God solskins- påskesøndag til jer alle:O)
Rikke
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig blog du har dig her, har straks slået mig "fast" som fast læser.

    Dine havemøbler er blevet rigtig fine, til tider undrer det mig stadig hvad maling dog kan gøre :-)

    SvarSlet
  2. Tak for din hilsen hos mig. Jeg skal se, om jeg kan svare på dine spørgsmål.
    Mht. at lægge flere billeder op, vælger jeg godt nok også billederne enkeltvis, men når de skal lægges op, trykker jeg på en knap, der hedder "tilføj markerede", så kommer alle op på en gang. Men jeg tror nu godt, at man kan lægge en hel billed-fil på af gangen.
    Når du laver et indlæg er der i nederste højre hjørne en lille boks med plads til at skrive "etiketter" der passer til indlægget. F.eks. Design, Mad, Mode osv. Det inddeler dine indlæg i de forskellige kategorier, du ønsker.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...