tirsdag den 7. juni 2011

Hip Hip Hurra..


Hip Hip Hurra for min gamle faster Edit...Vi var for et lille stykke tid siden til min Dejlige faster Edits fødselsdag..weekenden var i Åbenrå hvor de bor helt ned til vandkanten..
Edit er min store evige strikke guru..Fantastisk dygtig og en stjerne til at lære fra sig..
I gave havde jeg lavet en strikke taske til hende (som jeg selvfølgelig glemte at tage billed af)..og så gav jeg hende en fødselsdagsakage..
bronwies og nøddebunde og lagt sammen med hindbær mousse og chokoladecreme..tung som et ondt år..og kalorietabellen helt sat ud af kurs..som i helt helt...men heldigvis et hit for gæsterne- og bedst af alt..et hit for min dejlige faster Edit!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...