tirsdag den 14. juni 2011

i aften står den på kreaklub..



HURRA! I aften står den på kreaklub- jeg skal mødes med Sysusie, vi skal snakke, snakke, snakke, grine, betro, sysle, sy, i et væk...og i en stor pærevælling..UHA....hvor jeg bare GLÆDER mig!
Jeg fandt i mine forældres gemmer en pusletaske som er brugt dengang min kære søster var en helt lille bebs (At hun nu er voksen og går på uni...er så en helt anden sag) Mest af alt fortæller det dog bare at denne taske er pænt gammel og voldsom slidt..men smart -indrettet det er den altså!
SÅ...Nu har den altså fået nyt betræk, både for og bag..den mangler kant (lilla tror jeg..) - den mangler hanke, og mest af alt mangler den puslepuden som er den der skal indeni..
Spændende hvor langt jeg kommer med den i aften...

der er også bukser der skal klippes op..men tror nu altså det er det her projekt der skal lidt videre :O)
God dag til alle
Rikke
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...