tirsdag den 6. september 2011

når sommeren bliver vendt dejligt på hovedet...


Hej alle
Ja så må vi sige at en sommer hurtigt fik ben at gå på! Her hos os blev alting pludselig vendt dejligt på hovedet..snurret rundt , og helt uventet anderledes gik den hastigt forbi på den lille sydhavsø. Vi skulle have været til Grønland på vandretur/besøg hos venner men blev i stedet dejligt begavet med denne lille Guldklump- 2 blev til tre på den kreative måde og hverdagen er efterhånden ved at indfinde sig i det lille hjem.
Guldklumpen er to 1/2 år gammel, og har taget hele sin omvæltning og flytning til ny familie med oprejst pande, er en lille glad mand , med tons af krudt i numsen, elskelig, egenråding, selvstændig , trodsig, lynense hurtig og meget kvik. Han er parpagøje og til tider som en elefant i en glasbutik, sund og ligetil..og meget meget nem at holde af, og elske!
...

derfor har bloggen også ligget stille..der gik bare et par uger fra vi vidste besked til han flyttede ind, og alting eller ihvertfald meget skulle gerne være på plads inden...
..Altså det nåede vi ikke helt..men takket været kæmpe hjælp fra venner, venninder og familien var alt parat i grove træk og resten hat måtte klares ind imellem middagslure og nattestunde..

sommeren er således gået med at lære at være tre, at lære hinanden at kende og at lære at gå alene sammen ..baer ham og jeg..
Thomas startede job efter 3 ugers sommerferie og jeg har orlov til sidst i april. mærkeligt i starten..men nu er det hele bare SKØNT!
Glæder os hver dag over den gave -og opgave- vi har fået..niver os lidt i armen..
Glæder mig til jeg ligeledes kan henlede livet på bare at være sammen med ham og på alt det kreative jeg så ofte har manglet itd til..Vi høres ved snart snart..det lover jeg:O)
Rikke
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...