fredag den 28. oktober 2011

Der var engang for længe siden...






...At jeg højt og helligt lovede at jeg så snart stilheden her på bloggen var ovre ville sende en billed spam af bryllups forberedelser og lidt stemning fra mosters bryllup , -selve dagen- her på bloggen...havde frygteligt travlt med sangskjuler (som lignede en bryllupskage) og en masse hemmeligheder...Det var en fantastisk skøn dag. Alt klappede som det skulle..alle hemmeligheder virkede helt efter hensigt og min søster og jeg sang i kirken- og nåede i sidste øjeblik at få en pianist med (når nu vores guitar claus melde fra "5 min. efter lukketid" ) Mathias klarede det emd bravour at være med og gik om kuld i barnevognen ( placeret i koseskabet...) ca 9.30 - hvilken fest- hvilken smuk dag!....

....vi har siden ligget på skift med snue, træthed og travlhed - alle tre og er nu endt i dejlige sommerhus med tons af hygge. (skal lige op på beatet igen med bloggen)...
Vi har selv være her nogle dage og igår aften ariverede mormor og morfaren så til stor glæde for den lille mand. Dagen idag er gået emd indkøb af drage og bytur- og nu samler han bare energi snorkende i barnevognen til ham og morfar skal ud at flyve med den...

Lidt sysler er det også blevet til i den sidste uge...mere om det i næste indlæg..og selvfølgelig også meget mere om min kommende give away ved 20 læsere ...som jeg naturligvis ikke har glemt ..
God lørdag til alle jer derude..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...