torsdag den 1. december 2011

1 december


Så blev det endelig....Glædelig 1. december:O)
Vi har været på en god lille juleferie til Århus. Familie besøg, og julehandel i den dejlige julepyntet By. Besøg hos alle ynglings stederne..
Jeg har det sådan,- efter vi for tre år siden flyttede herned til den store sydhavsø, at jeg engang imellem trænger..og altså denne gang læs: VIRKELIG trængte, til at mærke lidt storbys puls...at se og røre (læs: dimse) ved alle tingene som jeg på nettet og fra bladene hovedkuls har forelsket mig i...og bare iagttage alle de mange forskellige mennesker..
Lillemanden var i den grad i underskud på søvn grundet alle de mange sygdoms runder.. så han nappede 3 timer i barnevognen og gik glip af både julemand og juleudstillingen i sallings vinduer...
Den største ting for ham var rulletrapperne - dem prøvede vi til gengæld mange mange mange mange MANGE gange:O)

dejlig atter at være hjemme igen :ude godt..JEG ELSKER DET..men hold da helt op hvor nyder jeg bare de brede rammer, den rene luft, nærværet, natur og alt det andet der er omkring os i vores hverdag..der er slet ingen tvivl om at det var det helt rigtige for os at flytte herned..så længe jeg engang imellem bare lige får lidt puls altså:O)
Julen er for os i år ny, pludselig- med en lille mand i huset er magien i højsæde.igår blev der lavet dekroationer...Alle tænkelige nisser og engle vi har i gemmerne er fundet frem sent i går aftes..nogle har fået en plads, mens andre endnu venter..strømperne blev hængt op ved brændeovnen og tænk sig til morgen var der gave i ...
Dagen idag står i julekortmageriets tegn..i skal nok få billeder:O), siden er der vist en brunkage dej der skal laves og ligeledes rugbrød fra gårdagen der skal bages..
Hvad skal i mon bruge 1. dag i julemåneden til?

God dag til alle jer derude..
smil fra Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...