torsdag den 23. februar 2012

Ugen der gak..



pu ha...så så man lige mig ved computeren...you batteri is reaching to its end soon, and is onabel to....ÅH AK OG VE!!!! har slet ikke turdet bruge en "slæbbare" førend manden i huset havde lagt, og sikret alle billeder inden det blev for sent..men altså nu må jeg igen..soååy i først høre fra img nu..


Fantastisk uge:O)- fastelavnsfest i legestuen..lille manden ville være peter pedal!- Hans HELT store idol- ..
Jeg har altid hørt til de børn hvis mor sad alen lange mange timer ved symaskinen i nattens mørke og syede på det ene mere fantastisk kostume efter det andet år efter år...og som med største tålmodighed først påbegynde det når hun var helt sikre på at vi var færdige med og sikre på at vælge hvad vi dette år nu ville være...aldrig har jeg hørt hende sige det ikke kunne lade sige gøre og aldrig har hun skyndt på os!- Jeg har altid sagt at sådan ville jeg også være - sikken en fantastisk gave at vokse op med- og sikke en fantastisk gave at gi videre..
Men når så lille manden vælger og drømmer om det helt rigtigt peterpedal kostume ..som ligner på en prik så er det jo ret svært at hamle op med...og som i kan se krøb jeg til korset og han fik det i fødselsdagsgave..uha der er meget god leg gemt i sådanne kostume:O)
Heldigvis kunne det råde bod på min dårlige samvittighed over det jeg lovede mig selv kontra det det blev ved på drenges ønske om en butterfly- Han er af den overbevisning at når vi siger fastelavns FEST- så høre der butterfly med...og det galdte så atls også selv om det nu var peter pedal der skulle til fest:O)


ja ja..hver so syntes bedst om sine grise- men er han ikke bare lækker:O)

....


første billede taler næsten for sig selv. - men vil bare sige at har i ikke været i Vinter Zoo i Odense endnu så giv jer selv den gave. de har lavet en gåtur rundt i zoo med træer og fakler..kommer i som mørket falder på er der stjernehimmel hos pingvinerne, og man kan høre søløverne plaske...se aberne gå i seng..
på vandfaldet er der store flotte istapper og rundt i zoo er der fade med kul som man kan varme sig ved. Der er indrettet små hus med skind, hængekøjer og varmelamper så medbring den varme kakao..
Ja faktisk er der vinterstemning overalt med skind og pelse..
meget Fantastisk- og klart en oplevelse værd!- nå ja ...der er lige født en lille aby giraf her i feb. den er noget af det sødeste:O)


og så er det jo ekstra hyggeligt når nu det var med mormor morfar og mosteren vi drog afsted:O)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...