søndag den 11. marts 2012

Ahhh....weekend!


forårskuller...gid jeg dog bare havde holdt mig til en farve...men elsker nu afligvel dem alle når jeg i aftensns skumrig hengiver mig til en...tro kommende taressepude.. 

En meget stor del af denne weekend har været i haven...jeg drømmer om en sådan have med masser af stauder, gemmersteder..en køkkenhave der står snor lige..overraskelser og skønne pletter hvorend jeg drejer mig..shelter, bålsted..trækar med brændeovn til de sene aftner med bad og solnedgang i det fri..masser af leg..bugende succesfuld drivhus der oser af overskud..og beplantning der som et eentyr folder, kryber og fylder overalt..selvfølgelig kune der hvor det skal:O)....
-jo jo...
Virkeligheden er altså bare en nyanlagt have, en 40 cm høj hæk med barkflis i , en gynge og sandkasse der er dumpet ned belejligt hvor vi også fra taressen kan holde lidt øje...men drømme dem er der der mange af...
I år tager vi så småt fat i køkkenhavedrømmen..vi prøver os frem og graver hvor vi lyster...Lillemanden higer efter frihed og udeliv og har fået et "hul" hvor han har tilbragt størstedelen af sin weekend..FANTASTISK!

Lidt mere forår ved hoveddøren...

Weekendens gæst..denne dejlige meget gamle (til tider meget sure egenrådig og stædige) hund..
LIllemanden elsker at gå ture...det er mig der styrer - siger han..(helt ærligt ved jeg faktisk ikke helt hvem der styrer hvem i det "cirkus" )
- Han elsker at tage ansvar i at give mad og aeé....Ret hyggeligt:O)

Håber også i har haft en god weekend?
Smil fra Rikke
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, og sikke nogle skønne farver du hækler med :) Har også selv haft en skøn weekend med masser af hygge. Go' dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:O) ..Kunne slet heller ikke bestemme mig for farvevalg..og en regnbue i hånden går man vist aldrig helt galt i byen af...
      har lge været inde og melde mig under fanen hos dig...du har godt nok også mange lækre farver:O)
      smil fra Rikke

      Slet
    2. Nej det gør man nemlig ikke :) Mange tak, dejligt med endnu en der synes om det man laver :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...