lørdag den 12. maj 2012

Bornholm






Long time noo see...
- Fyldt af dårlig samvittig over det er lang tid siden jeg har været herinde forbi- smider jeg afligevel en ordentligt portion billeder fra den dejligst ferie på bornholm herind til lidt underholdning....trods jeg ellers ikke syntes at det er, og bruger min blog til sådanne syntes jeg afligevel i skulle se lidt.
Vi er så privilligeret at have familie på bornholm. En gammel fisker en af slagsen- en super hyggelig en- og så ennda Bornholm - JEG ELSKER Bornholm. den er altså bare noget ganske særligt...

Nå men altså det var altså her vi var efter påske....

Lillemanden er siden startet op i Børnehave og toppede det så lige oven i at gøre det med en brækket arm!
armen syntes han først var sej- siden rigtig dum da han bittert måtte erfare at sandkasse, klatretræer, og vilde slåsselege var et noo goo med en sådan arm og endnu mere bitter blev han da han så også kunne erfare at det ikke var muligt at få sine arbejdshansker på!

Så meget for at falde i et hul- godt gipsen skal af på onsdag...

Iler om lidt til badeværelset- weekenden står i en venindes bryllups tegn- lover jeg i morgen spamer lidt flere billeder til jer...ikke mere ferie men mere blogegnet nogle af slagsen
Dejlig dejlig dag til alle jer derude..
Smil fra Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...