søndag den 13. maj 2012


Om det bare skyldes god karma..eller det faktum at jeg - som jo som græsenke havde været til et by the way fuldstændig overdådigt og fantastisk hyggeligt bryllup igår og den halve nat - og vidste at jeg kunne sove længe idag uden at tænke på andre end mig selv...-ved jeg ikke-...det var som om alt det dejlige og gode bare kom springende da jeg åbnede mine meget søvnige øjne...en lille mand sprang mig i møde, en ordentligt trutter, et kæmpe knus, et strålende smil- ÅH MOR HVOR HAR JEG SAVNET DIG!
- ser til mig store glæde at de har været ved bageren- og endnu større glæde sandelig også inde efter blomster sammen- amen det var da fuld stændigt FANTASTISK:O)
I min familie har Mors dag og fars for den sags skyld - - altid været noget vi har fået afvide at det er ikke noget vi fejrede. Hver dag er mors dag- og fars,- og børnenes- familiens dag. Vi skal sætte pris på og vise det for hinanden hver dag-...! Syns sgu egentlig traditionen er sød i al sin enkelhed - betænkligheden og det umidelbare der er i det- men man skal holde sig til det simple . ikke matrialistiske og det boom som butikkerne lægger op til- for så ryger den egentlige betydning af dagen syntes jeg...
Jeg har det ikke anderledes nu jeg selv har en lillemand der kalder mig for mor, som elsker mig og som jeg elsker ubetinget grænseløst og jeg kan mærke det dybt inde at det er fuldstændig rigtigt det jeg som barn har lært- hver dag er familiens dag...vores allesammens...
mors dag eller ej- (og må sige at jeg her lidt dobbelt også med min søster har sendt vores egen mor en kærlig hilsen idag...!) ved jeg de har haft det dejligt med sammen at være ude at finde blomter- de har glædet sig til jeg åbnede mine meget søvnige øjne- forventningen om min reaktion ved deres overraskelse -
- og hvor FANTASTISK er det da ikke lige at vågne op til?

Om vi fejre det eller ej- Så glædelig mors dag til alle derude...
og Mor hvis du læser med her til aften ...så kommer lige her også et ekstra knus til dig:O)

Smil fra Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...