torsdag den 10. marts 2011

en weekend hilsen til søs...tør hun mon gå med dem?


ikke lige det bedste billde...men det her er altså ørestikker..en lille kærlig hilsen til søs fra en lille legende stund i kælderen..
Posted by PicasaWAUW!...Så har jeg 3 læsere :O) eller...ved der er mange flere. i den nærmeste ongangskreds der var været forbi på en kigger..men har bare endnu ikke lige fået tilmeldt sig..
Jeg har skiftet fra en hjemmeside der oprindelig blev lavet for at alle kunne følge lidt med under byggeri og skurvognsliv..det er jo en afsluttet epoke nu...vi bor her..har faktisk gjort det et år nu...det kolde liv ..dec med camplet er lykkelig fortrængt..bliver kun mindet om det engang i mellem--men på den gode måde...og om alt det gode.....der var så mange hyggeligt stunder i det også..i ved hver sin ting - sin tid...og jeg må da også indrømme at jeg til tider faktisk godt kan savne det enkle og simple liv vi førte i sådan et lille boskur...sådan var det også sidste gang..måske er jeg bare sådan indrettet at jeg har behov for en lille hule..min egen verden..
Det gode ved eller bare lidt af det gode ved at være kommet inde døre og efterhånden er faldet til i de store lyse og meget luftige rum er jo at så bliver der igen tid til så meget andet..


Silas og Sille, vores to aflastningsbørn..der har været her hos os i snart et år er i en fase- et afsluttende forløb.. nu hvor de atter skal sluses ud af vores liv..kommunen vil et..forældrene noget andet...og midt i det hele står vi og råber så højt vi kan ...for nogen skal jo tale podernes sag..
Det har været et meget intens forløb for ikke at sige massivt..de har været her rigtig rigtig meget og børnene er rykket mile siden de første gang satte deres ben her..men her hos os er ikke fremtiden...ihvertfald ikke ligenu..vores hjerter bløder lidt ...vi skal lige bruge lidt tid på at slikke sår og så er vi helt klar igen..
Vi nåede aldrig at komme rigtig på plads inden de kom ind i vores liv..derfor er der nu..stadig et år efter...stor mangel på lamper..kun to billeder er hængt op ( og tror ikke de hænger det rigtige sted afligevel..) for ikke at tale om de møbleer der stadig mangler hist og pist..
Et stort hyggeligt projekt venter forude...og så er det jo en dejlig ting at gribe fat i sam´men og lægge energi i ovenpå de sidste par uger..
I skal nok få lidt billeder som det skrider frerm..
svørmning er en anden ting jeg skal have fat i igen..svømmende 3 gange 1 km ugentligt som morgensvømmer...savner det helt vildt..og kan da lige mærke hvordan det også trænger sig på ligenu hvor vi efter denne afsluttende måned atter får useaner af tid til os selv og mere selv..
Besøg rundt om i det ganske land skal vi også..og så er der det bare at pleje sig selv og hinanden..


Som i kan høre masser at tænke og arbejde fremad med og på..omen vi skal sige farvel og lige sunde os så er vi ved godt mod...


det var aftenens sidste lille dybere tanke fra mig..
Skal til at have pakket sammen..for skal noget rigtig rigtig spændende i weekenden...
Har sammen med min dejlige svigerinde tilmeldt mig et dukke kursus  hos Lisbeht fra Smilerynker.blogspot.dk


Smut ind forbi hendes blog hvis i har tid (og er pige.. :O) ...)Den er bare super super hyggeligt og inspirenden..Glæder mig bare helt vildt- både hygge samvær . især tid med svigerinde.. og at lære og bae være krea en hel weekend!
Lover jeg nok skal lægge lidt stemningsbillder ind her efter weekenden..og måske lykkes det mig også faktisk at få lavet en fin dukke- så skal i nok også få lov at se den....indtil der ha det så godt alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...