onsdag den 23. marts 2011

TRA DA....

ja ja...jeg ved det..uglen er et yderst taknemligt dyr at gengive, og ja...den har været meget moderne i MEGET lang tid..er den mon på vej ud igen???...man kan faktisk næsten få nok...eller...
Har i lang i drømt om en uglepude også skulle være at finde i mit hjem så nu måtte jeg hellere være med..uglen som er lavet af lækre bomuldstoffer dels fra stof og stil og noget gammelt sengetøj jeg har tigget mig til fra svigerfars garage..har også fået en stor blonde fra en gammel "faster" der er kommet på pjelehjem og som jeg har været så heldig at arve fra..jeg ELSKER når en sådan gammel sag får nyt liv!
Indtil videre har uglen taget bo i min gyngestol..
Syrummet er for et par dage flyttet op i køkkenalrummet..fantastisk lys og det at være sammen selv om vi laver noget hver i sær..tænk sig hvad manden må finde sig i....Jeg får i aften besøg af syslene Susie fra kreaklubben.ej! hvor jeg bare glæder mig..det der med at tage tid til at være sammen over noget kreativt og bare få en god snak...det fylder mig op, af lutter gode ting..
god dag til alle :O)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet sød. Rigtig god ide med den lille blonde på maven.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  2. Ugler kan vi se på længe endnu. Den er rigtig fin:-) Kh Christina.

    SvarSlet
  3. Hej Rikke, du kan da også lave flotte ugler kan jeg se! Jeg er også blevet fast læser hos dig og glæder mig til at følge dit hyggelige univers.
    Kh Lone

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...