mandag den 7. marts 2011

søndag med familien


Søndag gik turen atter på messe..Jeg må jo sige at at messer er jo i sig selv en hyggelig ting. Man kan opleve, røre og snakke om al det nye forskellige ..og man har al mulig mulighed for at få sig en snak med en fagkyndig...man skal faktisk være dygtig hvis man ikke bliver fanget af en der gerne vil fortælle noget om lige netop det fantastiske - de har med på messen.
denne gang var det altså både messe..
Min kære Thomas og min far har en drøm..., en overnatning i båd på strynø eller anden lille nær havn på de mange mange små øer der ligger omkring os..ture ud i det blå, kigge på solnedgang ..eller opgang? , det primitive..en herretur..en tur med vennerne...en anderledes måde at være sammen på..
Langt hen af vejen kan jeg sagtens følge dem..hvis man ikke skulle have en båd når nu man har valgt at bo hernede- hvornår skal man så..?
Vi fandt faktisk også lige netop den..ikke de store fancy..ikke de vildt dyre..ikke en blandt de smarteste..Faktisk en der lige netop netop lignede det billed som jeg i mit hoved havde dannet mig når de sammen drømmer..
Jeg kunne faktisk også godt se os med en sådan båd..kan sagtens de værdien af det og den..og tror også på at det ville være nogen vi ville få rigtig rigtig meget glæde af..også selv i hverdagen..
den passer på en trailer, kan fragtes rundt ..kan nok ikke komme i vandet herfra vores strand..men 100 m. længere ned af vejen kan den nok sagtens..
Se hvorfor skriver jeg om det..tjo..det hele er vel en del af det at overtale mig selv til at være mere med i drømmen...men filmen for mig knækker der hvor jeg må indrømme at det der med at sejle jo langt fra nogen sinde har været min kop te...faktisk hvis det blæser til tider meget angst provokerende og næsten fobisk for mig..måske jeg kan lærer det engang..det håber jeg næsten..
et var en super hyggelig dag...messe okay- men nu må det også være nok med set for en stund...ynglings punket på dagen var nok afslutningen på turen..
En lille tur forbi det ilitaienske pizzaria og ind til naboen ill gusto som laver verdens BEDSTE ilitaienske is...og så hjem til min kære søsters lille men meget meget hyggelige leglighed og bare sidde og hygge, snakke og drømme om dagens begivenheder..


Solen skinnede på os hele weekeden...tør vi mon tro på at den er kommet for at blive..
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...